Gå til innhold
  • Bli medlem

Leie Ally eller packcanoes


cavey

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi er fire folk som sitter og planlegger en ny kosetur på tvers gjennom finnmark.

Så tok det ikke mange dager innen ryktene spredet seg og det dukket opp noen venner som også ville bli med.

Dessverre kanoløse.

Vi har behov for to kanoer til. (andre uka i Juli). Må bli noen sammenleggbare da vi skal gå en del.

Vi har da tre valg.

1. kjøpe og håpe vi får de levert i tide

2. la de tråkke gjennom myrene hvis de allikevel vil med.

..eller..

3. leie noen

1 og 2 er ikke helt problemfrie valg.

Noen som vet noen som vil leie ut? Selv hadde jeg ikke gjort det da kanoen min er "ringen i ringenes herre for meg", men det kanskje er noen der ute som har en, men ikke bruker den og ikke er sikker på at han/hun vil selge den enda. Da er det noen kroner o tjene her..

Selvsagt med forsikring om pent bruk, dekning av de skader som ikke skal oppstå.

Hilsen

Cavey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.