Gå til innhold
  • Bli medlem

Har noen prøvd padlevesten Baltic fra Clas Ohlson?


jetnan

Anbefalte innlegg

Annonse

Skal du bruke den i kajakk eller kano?

Det ser ut til å være en typisk kanovest, og fungerer sikkert bra til det. Baltic er et kjent merke, så kvaliteten vil jeg tro er god. For kajakk kan det være den er litt lang, pga. spruttrekket. Men det er jo bare å se på den og prøve den på. Lengde (pga. evt. spruttrekk), bevegelighet og hvor luftig den er ville jeg vurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er innkjøpet gjort! Det gjelder å komme i gang med sesongen vettu :wink:

Nå gjenstår det bare å få den nyinnkjøpte allyen ut av esken og finne fram fiskestanga.

Å ja, det ble en Baltic fra Biltema. Takk for anbefalingene. Den virker mer enn grei nok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok fornøyd med den vesten.

Kjøpte 2 stk. for to år siden til Ally'en min. Praktisk vest som er behagelig å bruke selv på lange turer og god kvalitet.

Greit med noen lommer til småting, og hette/skulderbeskyttelse er gode å ha både i sol og regn.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk til innkjøp av disse padlevestene før helgen, de satt godt og var ikke i veien under padlingen. Gikk også til innkjøp av Baltic hundevest, så ut som om pelsen synes den var grei også, for han enset den ikke.

Hvorvidt den duger når man faller over bord er et annet spørsmål, men det er likevel bedre enn ingenting får èn håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjenstår det bare å få den nyinnkjøpte allyen ut av esken og finne fram fiskestanga.

Gratulerer med ny Ally. Om du ikke har hatt en fra før eller kjenner den, kan jeg likevel garantere deg at du blir fornøyd. Vær nøye og ta deg tid til å montere den perfekt og symetrisk første gangen. Vår forrige tok vi det ikke så nøye med fordi vi var utålmodige og ivrige, derfor forble den skjev for all sin tid, uten at det egentlig hadde allverdens å si ut over at det var utrolig irriterende å se på... De påfølgende gangene er det vesentlig lettere/raskere å montere den, for da har den polstringsmatten i bunnen fått varige spor til spantene. Smør alu-rørenegodt til baug og hekk godt!

Lykke til og skitt fiske!

:idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.