Gå til innhold
  • Bli medlem

Villmarksmessen - 8. - 11. april 2010


klovnikamp

Anbefalte innlegg

Annonse

Var der i går og endte opp med masse god mat fra Bondens marked og en Kovea Supalight, sistnevnte til 449,- kroner. Det må sies å være en akseptabel pris. Kladder på en anmeldelse til bloggen.

Ellers synes jeg det blir i overkant mye hund, jakt og fiske for meg som kun er ute etter å gå på tur, men det er jo en individuell sak.

Mvh Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom igår og fikk med med meg en bergans superlett jakke til 500 og en helsport breheimen sovepose til 499, rimelig fornøyd med det.Dog var det var lite annet av "supertilbud" å finne.

ps, ta med sov-i-ro! Han skotten som demonstrerer fluefiske bæljer ustanselig i 125 desibel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjah.. slo av en prat med lars monsen, dama fikk litt hjelp på veien for å kurere sin bjørneangst :)

signert bok av lars monsen: 300-løk

turkart 1: 100 000 over dovrefjell 149-løk... ikke akkurat billig.

2 morrpølser, 1 elgpølse og en rødvinspølse: 330 løk.

fant egentlig ikke så mange supertilbud... fikk en demonstrasjon av rudolfstroppen hos herr Løseth, ser ut som en bra greie, men orker ikke 500 løk for å slipe kniven litt lettere (mest for konveks egg tror jeg)..

tittet litt på kniver.. fant et bra tilbud på en finsk en med stål-merke Ahti? som vistnok et universitet hadde forsket på stålet til og funnet ut at det var best for alle formål... den tok i hvertfall rotta på en ny maskinprodusert mora-kniv rett ut av hylsa.. 700 løk for et 7cm blad med fin slire og finish på håndtaket.

dro i land 3 gode piler på bueskyting bare for å senke dama ned til gjorda med sine 3 piler - 20 løk per pers.

elgburger 70løk (uten salat)

parkering som støttet skolen 70løk

fant ut hun (vi) skal ha hund - mange mange fremtidige løk som må settes av....... også visstnok en ny Range Rover.

opplevelsen - meget bra!!

ST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt hos Turut AS. Det ser ikke ut til at de selger den på nett, men du kan jo kontakte dem og høre.

Mvh Martin

Ble så jeg kjøpte et annet sted på messen til 499,- Men shit au! Måtte ha en brenner og fikk plutselig litt dårlig tid når jeg var der.

Og 50,- mer er ikke all verden. Uansett litt billigere enn mange andre steder.

Kjøpte også Bergans Helium 55l til 1360,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.