Gå til innhold
  • Bli medlem

Følg oss gjennom drømmeåret!


Anbefalte innlegg

Hei! :)

Har tidligere spurt på forumet om tips til hvor vi kunne leve ut drømmeåret vårt.

Som takk for noen tips og råd håper jeg at dere vil følge oss, og idag lanserer vi nettsiden vår!

Adressen er: www.ivillmarka.com

Hvis du liker det du ser må du gjerne melde deg som tilhenger på facebook siden vår: http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/I-villmarka/107316322640117?ref=nf

Ha ei god helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei eg har lurt på noe lignende selv (var omtrent akkurat det samme som eg i mitt stille sinn har planlagt) når veit eg ikkje men kommer til å følge med på prosjektet deres, lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

God Kveld fjellfolk!

Da har vi kjørt igang nok en konkurranse på nettsiden vår, denne er utrolig enkel. Alt du trenger å gjøre er og klikke deg inn på utstyrslista vår, finne ut hva du ønsker deg mest fra den, og legg igjen en kommentar med hva det er du ønsker deg. Dermed er du med i trekkningen av et gavekort med en verdi på 500 kr fra vår hyggelige sponsor ABC Fritid AS!

www.ivillmarka.com

Hvis du har lyst er du selvfølgelig også hjertlig velkommen til og bli med i facebook gruppen vår :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.