Gå til innhold
Backfire

Fjellsko for oss med litt breie føtter!

Det er 3058 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Har funni ut at det er på tide å bytte ut de 6 år gammle fjellskoa mine, da de begynner å bli både trange og slitte. "Problemet" er at jeg har litt breie føtter, så jeg lurer på om noen har noen fjellsko som er litt breie forran å anbefale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kk.. Noen som har noen erfaringer med f.eks. disse: Skjult lenke - logg inn for å se den ??

Evnt. disse: Skjult lenke - logg inn for å se den ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brede føtter og høy rist. Jeg endte derfor opp med Alfa på bekostning av Viking. Begge merker er vel kjent for å ha en "nordisk" lest. Viking er vel muligens en del bredere enn mange andre merker men ble for smale for min fot. Alfa satt som et skudd. Men det eneste som gjelder når det kommer til sko er å prøve flest mulig samt velge den som føles best.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme problem som dame, brede føtter og fjellstøvler til damer er som oftest smalere :P

Har hatt i alle år nå Meindl. Har hørt mange som roser akkurat de gode egenskaper ift brede føtter både fra menn og damer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3058 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.