Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellsko for oss med litt breie føtter!


Backfire

Anbefalte innlegg

Har funni ut at det er på tide å bytte ut de 6 år gammle fjellskoa mine, da de begynner å bli både trange og slitte. "Problemet" er at jeg har litt breie føtter, så jeg lurer på om noen har noen fjellsko som er litt breie forran å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brede føtter og høy rist. Jeg endte derfor opp med Alfa på bekostning av Viking. Begge merker er vel kjent for å ha en "nordisk" lest. Viking er vel muligens en del bredere enn mange andre merker men ble for smale for min fot. Alfa satt som et skudd. Men det eneste som gjelder når det kommer til sko er å prøve flest mulig samt velge den som føles best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som dame, brede føtter og fjellstøvler til damer er som oftest smalere :P

Har hatt i alle år nå Meindl. Har hørt mange som roser akkurat de gode egenskaper ift brede føtter både fra menn og damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.