Gå til innhold
  • Bli medlem

topsecret.no?


daggiss

Anbefalte innlegg

Halloen, er det noen som har noe erfaringer med å handle på topsecret.no ??

Hadde tenkt å kjøpe noen kniver derifra men en kompis har en fake Cold Steel trail master han mener han har kjøpt på topsecret.no

Er det mulig at en sånn for-seg-gjort norsk nettbutikk selger fake kniver? Cold Steel er en av verdens mest fakede kniver.

Her er Cold Steels' hjemmeside med en Larendo Bowie, utrolig gode kniver. (Se video)

http://www.coldsteel.com/laredobowie.html

Fake!

http://coldsteelforums.com/m24538-print.aspx

Hvor eventuelt handler dere EKTE Cold Steel kniver fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er så mye av den sorten! Jeg kjøpter det aller meste over Ebay og har bare god erfaringer! Paypal gjør det hele enda tryggere, og en selger vil neppe ha " bad feedback" på kontoen sin!

Mye ting under 34 dollar (200 kr) , kjøpt alt fra Leatherman , Victorionox og Streamlight lykter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får falsk kniv fra topsecret.no har du vel 14 dagers(?) retur rett ...

Joda, er klar over det men det er ikke bestandig like lett å vite om den er falsk eller ikke. det finnes utrolig mange prikk like kopier.

Men uansett så fant jeg ut av dette, jeg sendte en mail direkte til Cold Steel USA, og spurte om topsecret var på lista deres av "direct dealers." Og det var de..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.