Gå til innhold
  • Bli medlem

Morgen varme?


kongler

Anbefalte innlegg

Idag stod jeg opp og det var ganske kaldt. Det første jeg gjorde var å begynne på bålet (hadde ved klart). Jeg var såpass kald at jeg ikke klarte å tenne lighteren (hadde kutt på tommelen i tillegg). Jeg brukte da fyrstikker og det gikk greit.

Jeg lurer på hva det første folk gjør om morgen når det er kaldt ute? Morgengymnastikk, bål, skitur.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar, men teltlivet er et kapittel for seg. Det er som å være hjemme ute i naturen. Jeg benytter som regel telt selv, men denne gangen lå jeg under åpen himmel og det var vanskelig å unngå å fryse når jeg stod opp.

Er det noen som har noen triks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, men teltlivet er et kapittel for seg. Det er som å være hjemme ute i naturen. Jeg benytter som regel telt selv, men denne gangen lå jeg under åpen himmel og det var vanskelig å unngå å fryse når jeg stod opp.

Er det noen som har noen triks?

ikke annet enn å ha opptenningsved og ved til å fylle på med liggende klart. litt frysing får man tåle, man er jo tross alt ute. mens du venter på at bålet skal ta skikkelig fyr kan du jo alltids sage litt mer ved, hoppe, slå floke osv. bevegelse hjelper alltid mot frysing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.