Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Fimbul Hardshell jakke


t0bbE

Anbefalte innlegg

Heisann folkens! Jeg lurer bare på om det er noen der ute med erfaringer med denne jakken? Hvordan den er ift. membranen til helsport, soliditet, passform og bruk? Setter stor pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe godt svar på spørsmålet ditt, dessverre, men jeg tenkte bare å nevne at jeg også ble ganske interessert i denne jakken, mest fordi jeg er tilhenger av Helsport når det gjelder andre produkter, som telt, soveposer og sekker, samt at jakken ser veldig bra ut.

Det viste seg derimot nærmest umulig å oppdrive et eksemplar i butikkene (østlandsområdet), og det er veldig begrenset utvalg på nettbutikkene, jeg fant bare noen damemodeller hist og her. Jeg sendte også e-post direkte til Helsport (Melhus, mine hjemtrakter) for å få tilsendt litt mer informasjon, men jeg fikk ikke noe svar. Jeg syns Helsport burdre være litt mer "frampå" når det gjelder kleskolleksjonen sin, både på nett og i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe godt svar på spørsmålet ditt, dessverre, men jeg tenkte bare å nevne at jeg også ble ganske interessert i denne jakken, mest fordi jeg er tilhenger av Helsport når det gjelder andre produkter, som telt, soveposer og sekker, samt at jakken ser veldig bra ut.

Det viste seg derimot nærmest umulig å oppdrive et eksemplar i butikkene (østlandsområdet), og det er veldig begrenset utvalg på nettbutikkene, jeg fant bare noen damemodeller hist og her. Jeg sendte også e-post direkte til Helsport (Melhus, mine hjemtrakter) for å få tilsendt litt mer informasjon, men jeg fikk ikke noe svar. Jeg syns Helsport burdre være litt mer "frampå" når det gjelder kleskolleksjonen sin, både på nett og i butikkene.

Jeg sendte en mail til Helsport angående denne jakken og fikk til svar at "det var ikke så mange plasser som hadde denne jakken". Bor selv i Bartebyen og ville jo tro at noen forhandlet denne jakken i norges tredje største by!? Så vidt han som svarte meg visste så var det ikke det, MEN "jeg kunne høre med en MX-butikk i Stjørdal...)

Jeg må bare si at Helsport sin kundeservice er bånn i bøtta. Forferdelig service når de ikke engang vet hvem som forhandler deres produkter! Herregud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

skittfiske. no hadde kanonsalg på helsport klærne før jul. Jeg kjøpte en fimbul bukse (bib) til kona, betalte ca 1500 nok (var satt til 3990) . Buksa er lagd med membran kalt b3hs. Vet ingenting om denne membranen. Kona er svært fornøyd. Buksa virker solid og er sydd med kraftig stoff. Perfekt til vinterdager ute i snøen sammen med ungene. Det er i knærne på buksa lagt inn en tynn knebeskytter. Denne er genial når man må ned i bakken med knærne. Noe som hender ofte når man skal ta av og på ski på en 2 og 4 åring. Buksa var ellers svært stor i størrelsene. Vet fortsatt ikke hvordan den er ute i regn.

mvh

tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsport har sluttet å lage skalbekledning. Er nok derfor dere har problemer med å få tak i denne jakka.

Tør jeg spørre hvor du har fått tak i denne informasjonen? Blir litt rart å slenge ut en slik påstand uten å ha noe å backe den opp med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en mail til Helsport angående denne jakken og fikk til svar at "det var ikke så mange plasser som hadde denne jakken". Bor selv i Bartebyen og ville jo tro at noen forhandlet denne jakken i norges tredje største by!? Så vidt han som svarte meg visste så var det ikke det, MEN "jeg kunne høre med en MX-butikk i Stjørdal...)

Jeg må bare si at Helsport sin kundeservice er bånn i bøtta. Forferdelig service når de ikke engang vet hvem som forhandler deres produkter! Herregud...

Må si meg enig i at kundeservicen til Helsport er rimelig dårlig. Heldigvis finnes det fortsatt fornuftige sportsbutikker her i landet (i mitt tilfelle Outdoor Bergen) som tar saken i egne hender, når ikke Helsport tar ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar fra Helsport ang skallbekledning:

Når det gjelder skallbekledning blir denne uforandret fra 2009 til 2010.

Det du sannsynligvis har hørt er at alle nyheter fra oss når det gjelder klær for 2010 dreier seg om dun.

Med vennlig hilsen

Stein ##########

Helsport AS

Så anders34 tror du har misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.