Gå til innhold
  • Bli medlem

Ukestur/Helgetur


Anbefalte innlegg

Hei.

Begynner å bli rimelig lei av det kalde været her nå. Snøen ligger bare på bakken, hard som is, og man kan ikke bruke den til noe annet enn til å se på... Ganske gørr.

Da var det en dag her på skolen jeg satt å drømte meg vekk til en reportasje jeg så i UTE, hvor de skrev om det å gå på tvers over Grand Canaria... Så dritfett ut, men jeg vet det finnes mer intressante steder man kan reise til - bare ikke helt hvor.

Student som jeg er, så har jeg ikke så stort budsjett; satser egentlig mest på restplass når det kommer til flybillett. Det hadde også vært greit med en rute hvor man kan sove på hotell/hytte, men dette er ikke en nødvendighet.

Jeg tenkte jeg skulle reise i midten av april (like etter påskeferien).

Målet for turen er å komme til en opplevelsesrik plass hvor det i alle fall er varmere enn i Norge, helst sør i Europa...

Noen tips til hvor jeg kan gå?

På forrhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kreta har fine løyper og godt klima,- og er dessuten billig å reise til. korsika har også flotte løyper, men snøen er ikke gått i høyden før uti mai. dessuten ganske kostbart å komme dit. Syd-Spania har mange fine områder å vandre i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.