Gå til innhold
  • Bli medlem

Førstegangstjeneste - Jeger i Hæren


StianT

Anbefalte innlegg

Går nå i vg1 men om bare 2,5 år så skal jeg i militæret. Er jo glad i friluftsliv, så lange skiturer på vidda, og i skauen osv. frister. Har lest litt på nettet, hvor jeg har sett at det å tjenestegjøre som jeger innebærer mye friluftsliv. Har ikke tenkt meg noen karriere i militæret, men et år i førstegangstjeneste kan jo bli moro. Er det noen som veit noe om det å tjenestegjøre som jeger i hæren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mest mulig friluftsliv er nok grensejeger det optimale. Anbefales på det varmeste. Men du må jo se om andre avdelinger og tjenester tilbyr noe du synes er mer interessant.

Ta deg en runde på mil.no og søk litt på milforum.net, så kan du heller komme tilbake med mer spesifikke spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.