Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan få tillatelse til å dra på tur?


Rapid

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette er mitt første innlegg her og jeg har et lite "problem". Jeg har veldig lyst å dra noen dager på tur alene med telt i fjellet men lurer på hvordan jeg skal legge det frem i heimen. Er gift og har to barn. Kona blir sikkert glad hvis hun slipper å dra på tur men ungene har lyst å være med men da blir det jo en helt annen tur. Unger elsker jo å ligge i telt og det vil føles veldig urettferdig at pappa drar på telttur alene. Kunne selvfølgelig få med meg en kamerat eller to og bruke det som "unnskyldning" men jeg har lyst å dra alene slik jeg kan tilpasse tempoet etter formen. Det er ikke snakk om noen ekstremtur eller noe.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Lindap, sett straks en dato for tur med ungene, gå igang med å planlegge sammen med dem (hvis de synes det er artigt..) så er det mye lettere å arr far-alene-tur..

Og med en overraskelses-kveld, der barnepass er arr og konsertbiletter er kjøpt (eller noe lignende) så er turen ganske sikkert også helt ok med kona. (erfaring)

Og det geniale ved det hele er at du får 3 gode oplevelser..

Hilsen Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.