Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiske & fjelltur i Trollheimen i sommer (begynnelsen august)


Ed

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har planer om en lengere fiske ] fjelltur i rollheimen til sommeren.

Lurte på om noen har nabefalinger/ tipps på gode fiskevann og hvordan det er med fiskekort?

Finnes det kanskje et kort som dekker store deler av T.heimen- område, eller må man kjøpe flere?

Takk i forveien, Ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nesten bodd i Trollheimen i hele mitt liv, men var først på ordntlig sommertur der for 2 år siden i slutten av juli. I en periode det var forferdelig varmt etter min mening. Skulle tru at fisken uteble i den varmen, men fant ett vann som fortsatt var halvdekt med is, mens det rett ovenfor var helt dekt ennda. Fagerlitjønna het vannet.

Bossvatnet var også en plass jeg fik en del fisk. Var stor forskjell på fisken, mens den var blank utenpå og knallrød i kjøttet i førstnevnte, var den liten brun med kvitt kjøtt i Bossvatnet, men mange og bitevillig.

post-7373-133474675775_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.