Gå til innhold
  • Bli medlem

Topptur bukse.


beech

Anbefalte innlegg

Annonse

Heisan.

Synes det er litt vanskelig å kategorisere bukser i disse to kategorier. Men generelt er vel Snowboardbukser litt vide rundt beina, og noen litt lave i livet. Vide bukser kan være noe herk både på opp- og nedtur, og faren for å bli mellombar er tilstede på mange av disse buksene. Begge deler kan være utrolig irriterende.

Med mindre det er varmt i været, sverger jeg alltid til selebukse på toppturer. Synes det er veldig behagelig med slike bukser, og går gjerne med bukse uten jakke på tur opp.

Er det forresten Lufttransport du flyr for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowboardbukser kan være utrolig tunge, opplevde det som et realt slit å bevege beina etterhvert som jeg kom meg opp på en lokal 500metring med snowboardbukse. Ellers er det Tracon har nevnt om lavt liv og store bein veldig sant. Så det får bli en personlig vurdering av den buksa du har i dag :) Selv liker jeg veldig lette bukser til skitur, med seler (trollveggen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til buksa spesielt, men ser helt kurant ut. Ser ikke så veldig "baggy" ut, og det er jo bra i mine øyne. Vanskelig å vurdere vekt og bevegelighet på denne buksa, men sikkert helt akseptabelt.

Bruker selv Trollveggen, og er veldig fornøyd med det. Men foralldel, det finnes veldig mange knallgode bukser der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.