Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen med erfaring med XXL sine skipakker??


naturens konge

Anbefalte innlegg

Jeg vurdere å gå til innkjøp av ski til min samboer. Hun har ikke de beste opplevelsene på skifronten fra før, men har nå etter mange år lyst å prøve seg igjen.

Det er derfor en sjangse for at skiene ikke blir brukt for ofte! :shock:

Har sett litt på XXL sine sider, der ligger skipakker fra 1800kr og oppover. Er det noen her som har erfaring med disse skiene. Er det stor forskjell på den billigste pakken kontra en til 2,5-3000???

Slik jeg tenker så vil nok skiene i hovedsak bli brukt i preparete løyper i starten, for så gjerne gå i flatere terreng ellers...

Noen gode råd på veien? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble den første pakken, Voss skiene, men med en annen sko og binding. Dette var i hovedsak for at de ikke hadde hennes størrelse, samt at den ikke føltes behagelig på foten hennes. Derfor falt valget på en litt dyrere salemon sko, som har høyere komfort... :)

Skiene virket veldig bra på turen vi hadde i helgen. :)

Men hvis dette gjelder for kjøp av nye ski, så burde man tenke på bruken. Disse skiene er beregnet for løyper, ikke for å vasse rundt i løssnø f.eks. Da ville jeg valgt et annet par. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.