Gå til innhold
  • Bli medlem

Undertøy for oss som fort blir for kalde i skrittet?


Frank A

Anbefalte innlegg

Hei dere, og god jul til alle!

Sliter de seinere årene med at jeg blir kaldere og kaldere i skrittet når jeg er ute i kaldt vær.

Har forsøkt diverse "langunderbukser" med varierende suksess.

Problemet med disse, er at jeg da fort blir for varm andre steder, og for kald på innsiden av lårene, og ett sted mannfolk helst ikke vil at det slår is :D

Mener bestemt at jeg i sommer eller høst var borti en reklame for undertøy for folk med "kalde genitalier" eller hva det var de bruke slags ordlyd.

Finner jeg igjen reklamen? Ikke i det hele tatt...

Derfor spør jeg her; er det noen som har erfaring/ veit om undertøy som forhindrer at jeg, for å si det rett ut, fryser ballene av meg?

-Frank :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for innspill, ser ut til at vinteren er berget likevel!

Noen som vet om denne "isbryter-boxeren" er å finne i vanlige sportsbutikker?

Har Sport1, G-sport, Coop og Intersport lokalt.

Om noen kan si noe om størrelsene er det også supert.

For å si det slik; Devold XXL longs er som pølseskinn på meg, og HH XXL longs får jeg ikke over knærne engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for innspill, ser ut til at vinteren er berget likevel!

Noen som vet om denne "isbryter-boxeren" er å finne i vanlige sportsbutikker?

Har Sport1, G-sport, Coop og Intersport lokalt.

Om noen kan si noe om størrelsene er det også supert.

For å si det slik; Devold XXL longs er som pølseskinn på meg, og HH XXL longs får jeg ikke over knærne engang...

Jeg har en Brynje Classic ullboxer i medium (som jeg normalt bruker i boxere og ellers) som er altfor stor for meg.

Jeg kan seriøst dra den opp under armene hvis jeg vil... har devold og HH longser, disse er MYE MYE mindre :D

Tror Brynje går for en mer "classic relaxed" fit kontra kondomfasongen devold og HH går for, hadde jeg vært kraftigere hadde ikke HH passa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den største, og plass til noen bleie er det nok ikke, min venn :D

Det som funker er ikke bleie, men bleiebind. Ta på feks en "Devold Across Canada boxer", mellom denne og stillongsen putter du bleiebindet. Bleiebindet får du på apoteket og heter "Attends for men", spør etter shield 2 som er den tykkeste. Jeg tuller ikke, dette er løsningen på problemene dine. Men jeg ville gått på do som normalt. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joffen og Laffen (fra barneTV noen år tilbake) hadde med seg en "peislæst" til fremvisning på et show jeg var på.

Strikket i grovt ullgarn.

Skal jeg skaffe strikkeoppskrifta?

Hahaha, gav en sånn i 30 årsgave til svigerbroren min, strikka i det groveste og stiveste billig ull/akryl blandinga som kunne oppdrives.

GLAVA ville vært bedre i boxern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som funker er ikke bleie, men bleiebind. Ta på feks en "Devold Across Canada boxer", mellom denne og stillongsen putter du bleiebindet. Bleiebindet får du på apoteket og heter "Attends for men", spør etter shield 2 som er den tykkeste. Jeg tuller ikke, dette er løsningen på problemene dine. Men jeg ville gått på do som normalt. :wink:

Er på ingen måte utakknemmelig for ehhh, kreative løsninger, men tror nok at jeg prøver ut ett og annet før bleietrikset :D

Like mye fordi problemet også gjelder innside av lårene, og kulden forplanter seg jo fort mot forplantningsdel osv.

Er det mulig ballene bør tømmes før turen hvis de er for store ?

Er vel mange mulige svar å gi her, men tar de to enkle;

1. Det er klærne som er for små, ikke jeg for stor! Så da så :P

2. Kan vel ikke akkurat si at mine pleier å krympe av tømming, så da får jeg heller ta ett isbad (og fryse dem av meg) før jeg vandrer :o

Skal jeg skaffe strikkeoppskrifta?

Kan ikke strikke jeg, og gidder ikke å leite etter noen som kan.

Men takk for tilbudet!! :lol:

Hahaha, gav en sånn i 30 årsgave til svigerbroren min, strikka i det groveste og stiveste billig ull/akryl blandinga som kunne oppdrives.

GLAVA ville vært bedre i boxern!

Hvorfor folk hele tiden sette horible bilder på netthinna mi!!??!! FY!

Seriøst; takker for alle som kommer med konstruktive råd og tips, setter svært stor pris på ett sted som dette der en kan spørre om selv slike ting!!

God tur alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bør kunne gjøre susen. Ikke prøvd boxeren, men har flere andre Lanullva produkter og ulla er meget myk, behagelig og luftig. Ingen problemer å ha denne rett på huden. Men kan kanskje bli for varmt...

http://www.vinjeull.no/public.aspx?pageid=46779&catID=14922&Product=9230

Den kom mens jeg skreiv den andre.

Ser svært lovende ut denne, blir nok prøvet!! Bare det at den finnes i størrelse over gjennomsnittet er jo perfekt :D

Takker for ett utmerket tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.