Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilen pakka og klar, men kor går turen


Fjellfanten

Anbefalte innlegg

Om dere hadde romjula fri, bilen pakka og en lyst til topptur med påfølgende herlig nedkjøring - hvor ville dere kjørt?

Noen som kan tipse om hvor det er nok snø i terrenget til en skikkelig topptur? Blir smårar av og kikke på skiinfo og yr..

Tenkte å dra avgårde i morgen tidlig, men er rett og slett usikker på hvor en bør legge turen.

Noen som har noen konkrete og greie tips til hvor jeg skal dra?

Kjører rando og overnatter i telt eller bil.. Kjører fra Førde i Sogn og Fjordane.

Hva tror dere om Stranda/Sunnmøre? Er det nok snø i terrenget til å ha det moro på ski?

Andre tips? Blir veldig takknemlig folkens :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Vil nok tro det ligger mer snø lenger sør, ikke mye å hente ut her oppe... Var en tur på Blåskjerdingen i dag, og er ikke mye snø å skryte av der (legger ut noen bilder etterpå). Romsdalen forøvrig er ganske tynt, hvor det ikke er snø i rundt Åndalsnes/Bjorli heller. Ville nok satse på å dra litt sørover om du skal bruke skiene.. Var mer snø i rundt Øvre Årdal da jeg var der tidligere i uken, enn hva det er her oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo ikke grine på nasen for det :wink: Jeg er jo tross alt i Sogn.. Skal sjekke dette litt nærmere! Ellers så jeg en artikkel på friflyt om mye snø på Søre Grøtdalstind i oktober - ligger den snøen ennå som en såle, eller forsvant all den deilige snøen?

http://www.hjorundfjord.no/?komponent=artikkel&handling=les&artikkel=2651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.