Gå til innhold
  • Bli medlem

Ally kano


Berdal

Anbefalte innlegg

Heisann :P

Skal kjøpe meg kano til våren på grunn av at jeg skal til femunden å fiske.

Har drevet og lett etter brukte kanoer men vet at det er ganske vanskelig å få tak i.

Noen som har og evt skal selge en ally kano? Eller er det noen som veit av noen på makedet?

Vil helst ha en 16,5.

Takker og håper på gode svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en 16,5 i sommer og er veldig godt fornøyd så langt.

Ikke like retningsstabil og rask som mange "faste" kanoer, men det viste jeg jo på forhånd.

Det fine er at den er lett og kan pakkes sammen. Grei å lagre hjemme samt at jeg får den inne i bilen på tur.

Betalte vel 12000 for min inkl. frakt, pakksekken og et ekstra repkit.

Så grunnpris på 9.999 synes jeg er en bra pris, sjelden disse er på tilbud.

Eneste ulempen med helt ny kano er at det er slitsomt å montere den første gang. Men da har du jo og mulighet å få gjort det 100% så ikke flytematte eller noe forblir "vindskjev" resten av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske jeg så et Obs-tilbud til samme prisen for et par dager siden (Trondheim, men tror de kjører landsdekkende kampanjer?). Burde sikkert postet info om det her, men det glapp vel litt i julehandelen. Verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.