Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiskekort Hardangervidda Vest


Ranglefant

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med å finne kart som viser hvor dette fiskekortet gjelder eksakt? I følge inatur.no kan man gå fra Finse til Haukeli med samme fiskekortet. Problemet er at Vinje kommune ikke er med i denne kommuneoversikten, så hvor går egentlig grensen? Finner ingen info om dette på nettet...

Jeg har planer om å gå denne turen neste sommer, samt at jeg tenkte meg en tur opp til Haukeliområdet i vinter for å teste ut isfiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den følger fylkesgrensen. Fiskekortet gjelder kun i Hordaland kommune, vi fulgte denne ruta noenlunde i sommer.

http://www.inatur.no/infopages/00/14/29/49/Fjellstyre-Stongfiske-Hardangervidda-Vest.html

Her kan du trykke på ett av tilbudene, så ned på "Kartlenker" og velge en av de 4 statsalmenningene for så å tegne fiskearealet opp på papirkartet ditt, evt. GPS, så har du det med deg ut :)

Vær obs på at fiskearealet snevrer seg inn til bare noen få kilometer noen mil sør for Finse, dette ser du i oversikten under "Eidfjord".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følger fylkesgrensen. Fiskekortet gjelder kun i Hordaland kommune, vi fulgte denne ruta noenlunde i sommer.

http://www.inatur.no/infopages/00/14/29/49/Fjellstyre-Stongfiske-Hardangervidda-Vest.html

Her kan du trykke på ett av tilbudene, så ned på "Kartlenker" og velge en av de 4 statsalmenningene for så å tegne fiskearealet opp på papirkartet ditt, evt. GPS, så har du det med deg ut :P

Vær obs på at fiskearealet snevrer seg inn til bare noen få kilometer noen mil sør for Finse, dette ser du i oversikten under "Eidfjord".

Takk, skjønte det litt bedre nå. Trenger ikke gå så veldig langt for å fiske heldigvis :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.