Ranglefant 9 Skrevet Desember 12, 2009 Kan noen hjelpe meg med å finne kart som viser hvor dette fiskekortet gjelder eksakt? I følge inatur.no kan man gå fra Finse til Haukeli med samme fiskekortet. Problemet er at Vinje kommune ikke er med i denne kommuneoversikten, så hvor går egentlig grensen? Finner ingen info om dette på nettet... Jeg har planer om å gå denne turen neste sommer, samt at jeg tenkte meg en tur opp til Haukeliområdet i vinter for å teste ut isfiske. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Fjellbukken 0 Skrevet Desember 12, 2009 Den følger fylkesgrensen. Fiskekortet gjelder kun i Hordaland kommune, vi fulgte denne ruta noenlunde i sommer. http://www.inatur.no/infopages/00/14/29/49/Fjellstyre-Stongfiske-Hardangervidda-Vest.html Her kan du trykke på ett av tilbudene, så ned på "Kartlenker" og velge en av de 4 statsalmenningene for så å tegne fiskearealet opp på papirkartet ditt, evt. GPS, så har du det med deg ut Vær obs på at fiskearealet snevrer seg inn til bare noen få kilometer noen mil sør for Finse, dette ser du i oversikten under "Eidfjord". Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Cerberus 8 Skrevet Desember 14, 2009 Fiskekortet gjelder kun i Hordaland kommune, Hvor? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Ranglefant 9 Skrevet Desember 14, 2009 Hvor? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Ranglefant 9 Skrevet Desember 14, 2009 Den følger fylkesgrensen. Fiskekortet gjelder kun i Hordaland kommune, vi fulgte denne ruta noenlunde i sommer. http://www.inatur.no/infopages/00/14/29/49/Fjellstyre-Stongfiske-Hardangervidda-Vest.html Her kan du trykke på ett av tilbudene, så ned på "Kartlenker" og velge en av de 4 statsalmenningene for så å tegne fiskearealet opp på papirkartet ditt, evt. GPS, så har du det med deg ut Vær obs på at fiskearealet snevrer seg inn til bare noen få kilometer noen mil sør for Finse, dette ser du i oversikten under "Eidfjord". Takk, skjønte det litt bedre nå. Trenger ikke gå så veldig langt for å fiske heldigvis Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Fjellbukken 0 Skrevet Desember 14, 2009 Hvor? Jaja, man får nå ta en større skrivefeil med hatten i hendene og rødme litt i kinnene, rogalending som man opprinnelig er Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider