Gå til innhold
Ranglefant

Fiskekort Hardangervidda Vest

Det er 3169 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med å finne kart som viser hvor dette fiskekortet gjelder eksakt? I følge inatur.no kan man gå fra Finse til Haukeli med samme fiskekortet. Problemet er at Vinje kommune ikke er med i denne kommuneoversikten, så hvor går egentlig grensen? Finner ingen info om dette på nettet...

Jeg har planer om å gå denne turen neste sommer, samt at jeg tenkte meg en tur opp til Haukeliområdet i vinter for å teste ut isfiske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den følger fylkesgrensen. Fiskekortet gjelder kun i Hordaland kommune, vi fulgte denne ruta noenlunde i sommer.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Her kan du trykke på ett av tilbudene, så ned på "Kartlenker" og velge en av de 4 statsalmenningene for så å tegne fiskearealet opp på papirkartet ditt, evt. GPS, så har du det med deg ut :)

Vær obs på at fiskearealet snevrer seg inn til bare noen få kilometer noen mil sør for Finse, dette ser du i oversikten under "Eidfjord".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den følger fylkesgrensen. Fiskekortet gjelder kun i Hordaland kommune, vi fulgte denne ruta noenlunde i sommer.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Her kan du trykke på ett av tilbudene, så ned på "Kartlenker" og velge en av de 4 statsalmenningene for så å tegne fiskearealet opp på papirkartet ditt, evt. GPS, så har du det med deg ut :P

Vær obs på at fiskearealet snevrer seg inn til bare noen få kilometer noen mil sør for Finse, dette ser du i oversikten under "Eidfjord".

Takk, skjønte det litt bedre nå. Trenger ikke gå så veldig langt for å fiske heldigvis :?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3169 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.