Gå til innhold
  • Bli medlem

Klättermusen Megin Pant


Skaubjønn

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne buksen?? Var å så på den i butikken i dag, og la merke til at det ikke er glidlås over lommene!! Har dem lagd buksen slik fordi Klättermusen jakkene er så lange at de dekker lommene eller?? syns det så litt usikkert ut mtp regn, og foret inne i lommen er netting så kommer det litt vann i lomma så blir man jo våt med en gang.... Noen som har prøvd buksen og kan fortelle meg om dette er et problem.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt buksen et års tid. Jeg opplever den som slitesterk og god å gå i. Jeg liker også plasseringen av lommene. Fin for vinterbruk. MEN, du peker helt klart på et problem... I regn (spesielt kombinert med vind) vil vann lure seg inn i gjennom lommer og gylf.. En bukse i den prisklassen bør holde deg tørr, men det gjør den dessverre ikke. Jeg vil derfor ikke anbefale buksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

har ikke den modellen du spør om men har Gleipnerbuksen i bomull. Gleipner har lik utforming på stikklommene som er sydd i elastisk nettingstoff akkurat som Megin.

Dette med at det ikke er lukking på lommene kan være et stort problem, du kan sjekke denne linken og se hva jeg skriver om det.

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=12346&highlight=gleipner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette skriver klattermusen.se om sin egen bukse:

These pants will be too warm on hot summer days. If you sit down during a heavy rain with a short jacket, water can come in through the pockets and the fly.

......så, de er da ærlige ... Så sjekk og les deres hjemmesider!

sjøl bruker jeg Njord (er uten lommer/ kun en liten fliplomme på låret) til skikkelig drittvær og gere ... ja, hele tiden utenom ... nesten ... og de funker bra ---

Ikke det, Klättermusen koster ræva mye, så jeg kjøper på salg eller pruter som en nordnorsk jævel i Bergen....

JJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! Arcticboots, hvor står det?? fant det ikke her:

Dette fant jeg:

THESE ARE THE ONLY outdoor pants youll ever need. Perfect in summer or winter

men siden det med lommene kan bli et problem, så gidder jeg ikke å betale 3200,- for den uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! Arcticboots, hvor står det?? fant det ikke her:

Dette fant jeg:

THESE ARE THE ONLY outdoor pants you’ll ever need. Perfect in summer or winter

men siden det med lommene kan bli et problem, så gidder jeg ikke å betale 3200,- for den uansett...

Trykk på ikonet med utropstegn under bildet av buksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.