Gå til innhold
  • Bli medlem

Tursekk til liten dame?


s_maurseth

Anbefalte innlegg

kona har ønsket seg ny sekk til jul og jeg prøver å finne en som kan passe henne bra. Problemet er at hun bare er 150 cm høy.

Selv har jeg en Bergans viking som jeg er svært fornøyd med og det første jeg så på da var en Bergans Trollhetta Lady 75. Bergans oppgir minstehøyde til 155 så det kan kanskje gå, er det noen som har prøvd denne og kan si noe om den? Hvilke andre alternativer finnes det til så små damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte Osprey xenon 70 til kona. Hun er riktig nok 160 høy (eller lav om du vil :-) ) Husker ikke hvor mye lavere du kan være for å bære denne. Men hvis hun skal ha en tursekk som har litt plass,så vil jeg sterkt anbefale å prøve denne. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.