Gå til innhold
  • Bli medlem

Norge på langs 2010.


VegardS

Anbefalte innlegg

Jeg og to kompiser er i gang med planlegging av Norge på langs neste sommer/vinter. Begynner på Nordkapp 8 Juli. Noen som har noen gode erfaringer fra turen de vil ytre? I forhold til kart , sponsor , "test team" , utstyr osv ? ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi møtes på vår ferd..... :wink: Starter fra Lindesnes medio mai sammen med hunden Fia. Jeg bruker ganske mye tid på å planlegge ruta, ellers blir det jo spennende å se hva man ender opp med i sekken når det gjelder proviant. Jeg har også fundert på hvordan man skal skaffe seg kart til en rimelig penge.

Blir no uansett en fantastisk opplevelse. Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal du ikke se bort i fra. Ser det er mange som planlegger Norge på langs neste år.

Vi har planer om å kose oss og nyte naturen. Vi skal bruke ca. 5+ månder der vi håper å få bruke ski den siste tredjedelen av turen.

Det blir ikke en tur der vi haster etter ett tidsprogram men en tur der vi skal utvikle egne ferdigheter og lære mye nytt ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller rettere sagt etter trøndelag blir det ski. Dvs. gjennom jotunheimen , hardangervidda. Siste biten mot sørlandet blir nok trasking. Vi satser på å få snø i slutten av oktober begynnelsen av november. Om ikke går vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.