Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny frikjøringsjakke til rundt 3k


-marius-

Anbefalte innlegg

Ser etter en ny frikjøringsjakke til rundt 3000kr(+-500)

Har kikket litt på en Beerenberg jakke http://www.sportsdeal.no/produkter/1133131654/1129833268/1130071195/1258979897

Noen andre forslag i denne prisklassen?

Trenger en jakke/merke som er stor i størrelsen. Har en Helsport Fenris fusion i xxl som begynner å bli litt trang rundt bryst/skuldre med fler enn ett lag under.

Noen som vet om beerenberg er store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er heisbasert det er snakk om kan du jo vurdere norrøna lofoten primaloft til halv pris(2000,-) på sportslageret.

EDIT: Vet ikke hvor stor du er, men jeg får fint i plass i xl-utgaven. Er rundt 193cm høy og stadig nærmere 100kg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er heisbasert det er snakk om kan du jo vurdere norrøna lofoten primaloft til halv pris(2000,-) på sportslageret.

EDIT: Vet ikke hvor stor du er, men jeg får fint i plass i xl-utgaven. Er rundt 193cm høy og stadig nærmere 100kg selv.

Skal sjekke den ut.

Må nok opp i XXL på det meste. Ca 120 kg fordelt på 187cm gjør att det meste blir trangt over skuldre og bryst, mens det blir telt ved midjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser etter en ny frikjøringsjakke til rundt 3000kr(+-500)

Har kikket litt på en Beerenberg jakke http://www.sportsdeal.no/produkter/1133131654/1129833268/1130071195/1258979897

Noen andre forslag i denne prisklassen?

Trenger en jakke/merke som er stor i størrelsen. Har en Helsport Fenris fusion i xxl som begynner å bli litt trang rundt bryst/skuldre med fler enn ett lag under.

Noen som vet om beerenberg er store?

Beerenberg diskuteres i denne tråden: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=14202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er heisbasert det er snakk om kan du jo vurdere norrøna lofoten primaloft til halv pris(2000,-) på sportslageret.

EDIT: Vet ikke hvor stor du er, men jeg får fint i plass i xl-utgaven. Er rundt 193cm høy og stadig nærmere 100kg selv.

Jeg er 193cm og 97kg, men Norrøna i XL er rett og slett ikke sjans. De blir altfor korte på armene/trange over skuldrene. Arcteryx har jeg derimot null problemer med i XL, så trådstarteren kan vurdere f.eks. Stingray-jakka. Den er stor nok til meg i XL, selv om jeg bruker XXL i alle andre merker enn Arcteryx. Dessuten går det an å få den i XXL også, en størrelse jeg vil svømme i. Listepris er 4000,- men den finnes til tider på tilbud. Dessuten får man den fra utlandet til 400-500USD, evt 350GBP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.