Gå til innhold
  • Bli medlem

Forhold rundt Femund/Røros


Lindap

Anbefalte innlegg

På en webcam i Røros var det ikke mye snø å se. Jeg lurer på snøforhold denne helgen i Tufsingdal, på øst-siden av Femunden. Noen som vet om det ligger nok snø til en skitur? Noen som har vært i de traktene (nord i Hedmark) i det siste?

Takk for svar.

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo. Var på isfisking mellom Sorken og Elgå i forrige uke, der var det mer enn nok snø for skigåing bare en unngikk områdene med mest ur. Tufsingdalen ligger vel et godt stykke vest for Femunden, og der var det lite snø i nærheten av veien. Hvordan det var i høyden vet jeg ikke, da det begynte å bli mørkt da jeg kjørte forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra med snø i området for en måned siden, men jeg vet at den har krympet etter det.

Tror det fortsatt er rikelig til en skitur, i alle fall over tregrensa.

Du kan jo ringe Heidi på Kopparleden landhandel, 62498122, hun vet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i strøket sist helg. Så og si grønt helt opp til Brekken. Noe frost langs Aursund.

Oppe mot Vauldalen fjellhotell begynte det å bli noe snø, men fortsatt ikke nok til å lage

noe særlig spor. Endte opp med å dra inn til Brugsvallarna og Ramundberget - der vi fant

noe som så ut som det svenske skilandslaget. Fine løyper. Så langt 40km preparerte løyper.

Såpass til snø i de oppkjørte løypene at jeg ikke trengte å være redd for god-skiene heller.

Grus-skiene fikk ligge i skiboksen.

--Bjørnene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.