Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig!!!


Leik

Anbefalte innlegg

I ettermiddag kunne jeg endelig tørke støv av skia, gi skiskoene en runde med smørning, finne fram fellene og ta en tur opp lia og til fjells. Utrolig godt å høre lyden av ski i tørr løssnø igjen. Det ble første skitur noensinne for vorstehervalpen, og i morra tror jeg jammen vi skal snuse litt etter ryper oppi kjerrene her. På tide å lufte de hvite vinterklærne!

Det er ei herlig tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk prøvd langrennskia på Venabygdsfjellet idag jeg også. Det var tåke her over ja. :lol: Men tross alt brukbart med snø.

Bedre vær der jeg våknet opp i ei hytte i Atnsjølia imorges med strålende solskinn.

Var på en jakttur lørdag i Østerdalen, og det såg ut til at rypene hadde trekt ned i barskog. Var egentlig på skogsfugljakt og støkte en del rype, men hadde bestemt meg for ikke å skyte rype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.