Gå til innhold
  • Bli medlem

Bukse til barn


cavey

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg stusser litt over det veldig begrensede utvalget av bukser for barn.

Jeg vurderer å kjøpe Bergans Stallo II til lilljenta mi, men ønsker egentlig å sammenligne med flere.

Nå om dagen er kun halvparten av vinteren snølagd, og ungene har kun regntøy eller skibukser å velge mellom.

Klart det finnes noen turbukser som tåler litt vann, men jeg savner fortsatt noen solide alternativer for ungene.

Jeg må inrømme at ungene mine heldigvis har flere timer i det frie enn meg, og budjettet må derfor ihvertfall likestilles :roll:

Sjekket nettsiden til www.aktivebarn.no men ser at det kun er filtrert ut fra sportsnett uten noen spesielle overaskelser...

Noen innspill?

/Cavey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg... det er begrenset, men det kommer seg, i alle fall for de over 4 år.

Både Stormberg, HH og P.O.P har gode klær, men de beste og billigste som jeg har kommet over når det gjelder turklær, er Navigare. Merket selges blant annet på COOP Obs, og er rett og slett fantastisk. Min datter på snart 5 har flere softshellbukser og jakker derfra, vanntett, stilige, gode å ha på og slitesterke som få. Og koster bare halvparten av de andre...

Bra deal det vel?

Siste innkjøp derfra for oss var en foret Softshelljakke - jeg ble rent misunnelig!!

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Stormberg, HH og P.O.P har gode klær, men de beste og billigste som jeg har kommet over når det gjelder turklær, er Navigare. Merket selges blant annet på COOP Obs, og er rett og slett fantastisk. Min datter på snart 5 har flere softshellbukser og jakker derfra, vanntett, stilige, gode å ha på og slitesterke som få. Og koster bare halvparten av de andre...

Bra deal det vel?

Siste innkjøp derfra for oss var en foret Softshelljakke - jeg ble rent misunnelig!!

Thomas

Jeg kjøpte faktisk også en slik til dattera, sofshell Navigare.

Men mønsteret forsvant dessvere etter få uker.

Heldigvis er hu ikke så oppfatt av det enda.

Men funksjonen er helt ok. (Men ikke for svømming i gjørme)

Jeg har støvsugd Oslo igår etter bukser, men eneste alternativet jeg fant var faktsik Bergans Stallo II.

Litt rart at BarnasHus har dresser til alvannen tusenlapp men ikke en eneste utebukse for gjørme.

Iht. XXL har HH kun en sommerkolleksjon for barnklær, ikke høst eller vår. HH var utsålgt utpå sommeren og kommer ikke inn før neste år.

....russisk inspirert utvalg i dette lannet for noen produktgrupper.

/Cavey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kan melde ifra om at Stallo 2 buken til Bergens er helt perfekt.

Etter noen ukers intensiv bruk inkludert oppfordring till kråkestuping, gjørmesvømming, bakkerulling og knegang kan jeg bekrefte at buksen er perfekt!

Den er brukt også i snø med ulltøy og en ekstra fleesebukse under.

Konklusjonen er at buksen ikke trenger sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.