Gå til innhold
  • Bli medlem

Klatrepartner


missophie

Anbefalte innlegg

Hei! Er ei jente på 21 som nettopp har startet med klatring, fullførte brattkurs i sommer å digger klatring, men er så uheldig at de jeg klatret med har flytta fra byen og ingen fra kurset klatrer aktivt lengre. Noen som vet hvordan man kan skaffe seg klatrekompiser?

(har fått som tips å møte opp i klatrehallen å spørre noen, men jeg er bare ikke så utadvendt:p)

Takk for eventuelle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et dyrt med bra alternativ er jo UTE veggen, eller den klatrehallen borte i strandveien.

Jeg er med, må bare børste støvet av gamle klatresko.

Er forresten "kontaktsøkende" på brattesider.no også...

Noen som er med og klatrer litt en dag? Har tau og utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Holder til i Trondheim, å de beste klatremiljøene er i studentgrupper, å da blir det litt vanskelig hvis man ikke studerer:p

TTF har en gruppe klatrere som møtes èn gang i uken inne. De har også fellesturer, kurs osv. Du må være medlem i TT for å kunne melde deg inn i TTF.

TG til NTNUI har mange aktive medlemmer som ikke lenger er studenter. Så lenge du har oppfylt kravet til medlemskap i NTNUI/NTHI en-eller-annen gang skal det gå an å melde seg inn og da mener jeg å huske at du er medlem på livstid.

TKK er tidligere nevnt som et bra alternativ. De jobber forøvrig med planer for en helt ny klatrehall i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.