Gå til innhold
  • Bli medlem

Ullgenser med hette! Finnes det?


ChristofferS

Anbefalte innlegg

Annonse

http://www.devold.com/outdoor/default.aspx?menu=383&collection=177

Ny serie fra Devold.

Med mindre du MÅ ha ull vil jeg anbefale http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=PAT156&var_1=PAT156-S-2&productbrand=&categorytxt=

Varm nok til det neste, skulle det ikke være nok kan du bare slenge på en tynn dunjakke eller ullgenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vat på jakt etter samme type genser, og måtte gi opp å finne den ultimate. Derfor tegnet jeg opp genseren slik jeg drømte om å ha den, og spurte min nevenyttige mor om dette kunne la seg strikke i realt ullgarn?

Det mente hun var mulig, og ba meg om å kjøpe garn, så skulle hun fikse resten.

Dette er nå en suveren genser, med følgende:

Smalt snitt, som går langt ned bak

Forsterkning på begge skuldrene.

Hette som er formet slik at den dekker godt, men ikke kommer sigende inn i fjeset.

Overgangen mellom hals og hette har innsydd fleese i tillegg.

Armene er lange, og kan brettes ned og danne en kort håndledd vott med tommelhull.

Og selvsagt en egen lomme øverst på brystet for GPS etc.

Tror hun noterte alle mål vedrørende antall masker i forhold til størrelsen, så dersom du har noen strikkeglade rundt deg er dette iallefall et alternativ. Gøy med sin helt egne genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.