Gå til innhold
  • Bli medlem

Omplassering av hunder - midlertidig hjem.


Shaug

Anbefalte innlegg

Heisann..

Noen som vet om mulighetene for å være avlastningshjem / midlertidig hjem for hunder som skal omplasseres i Ålesund?

Er student med to år igjen på skolen, så har av hensyn til hunden ikke gått til anskaffelse av hund. Men har nå et år med praksis hvor jeg skal ut i arbeidslivet. Kunne gjerne tenkt meg å vært midlertidig hjem, eller avlastet noen som kanskje ikke alltid har så god tid til å ta seg av hunden..

Når jeg bodde i Tromsø så var jeg slik avlastning for en familie som hadde lite tid til hunden sin, og synes dette fungerte meget bra. Men jeg har ikke funnet ut om det er muligheten til dette i Ålesund..

Noen som vet noe rundt dette?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.