Gå til innhold
  • Bli medlem

valg av ski til fjell og vidde bruk


Vidda

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg er på utkikk etter ski som jeg kan bruke til å gå på fjellet og vidda med i vinter. Håpet det var noen av dete som hadde noen formeninger om hvilke type ski jeg burde velge. Jeg ønsker et par ski som ikke er altfor dyre, men greie å bruke.

på forhånd takk for alle kommentarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei alle sammen.

Jeg er på utkikk etter ski som jeg kan bruke til å gå på fjellet og vidda med i vinter. Håpet det var noen av dete som hadde noen formeninger om hvilke type ski jeg burde velge. Jeg ønsker et par ski som ikke er altfor dyre, men greie å bruke.

på forhånd takk for alle kommentarer..

har desverre ikke så mye peil på ski, men et søk i forumet på "fjellski" er ikke dumt å begynne med...;) Her er feks. en:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=18337&highlight=fjellski

/Naboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker vi av ca pris på disse skiene, med greie sko og bindinger??

Hm, det ser ut til prisene har gått opp det siste året, jeg betalte ca. 2400,- m/fellelås for litt over et år siden, de prisene som finnes på nettet nå er jo hinsides...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.