Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av telt i USA, trenger tips.


Lacerta

Anbefalte innlegg

Annonse

kvar i usa er du? er forskjellige butikkar alt etter kvar ein er...

av merker så er jo f.eks. mountain hardwear, msr, marmot, black diamond, north face, big agnes, sierra designs, bibler etc. alle bra telt til sitt bruk, så det kjem an på kva som er viktig for ein:

3 eller 4 sesongars telt?

vekt?

vanntettheit?

høgde under taket?

størrelse på fortelt?

antall inngangar?

lommer i teltet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har fast adresse i Washington og kan på så måte bestille fra nett. 3 sesongers skulle holde, trur jeg... pleier å bruke telt på fjellet fram til november. Synes det er greit med relativt stort fortelt til bagasje, videre ønsker jeg grønt telt som ikke stikker seg for mye ut i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då håpar eg for din del at det er washington state og ikkje DC... mest med tanke på naturen, men også med tanke på butikkar. foreslår at du stikk innom ein god butikk og får sett litt på det dei har.

Eg vil helst ikkje gi anbefalingar på telt, ettersom eg ikkje har erfaring med meir enn eit par forskjellige som eg har sjølv, men f.eks. REI (www.rei.com) har fleire butikkar både i WA og i DC. Dei kan anbefalast. Er som regel veldig kompetente folk som jobbar der, og som kan hjelpe deg med dei spørsmål du måtte ha. Kjøpte faktisk eit MH Trango 2 telt i REI-butikken i Denver for omtrent ein månad sidan.

Hvis du er i staten Washington...:

Mountain Gear har ein bra butikk i Spokane, WA. Dei har også folk med skikkelig peiling som er mykje ute sjølve.

I Seattle er det eit drøss med fjellsportsbutikkar. Marmot, North face, Patagonia, MSR, Outdoor Research har i alle fall eigne butikkar der. Og så er det sikkert mange andre også.

Good hunting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper i Canada så slipper du å betale sales tax, gjør du ikke det?

Vi er forøvrig veldig fornøyde med vårt standard (og ganske billige) REI Quarter Dome 3-personers telt. Har brukt på snø og i ørken og aldri hatt noe problem, og det er kjempelett å sette opp. Vi får se hva jeg sier etter denne helgen når det er meldt wind chill ned til -4 Fahrenheit..

Det er fin fjellfarge på den også: It's a sweet life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

De fleste amerikanske telt er kuppelutgaver med relativt små fortelt. Har selv telt fra både mountain hardware (trango 2) og north face roadrunner 22 eller var det 23. Jeg er svært fornøyd med disse teltene. Litt tunge pga kryssende stenger men de står støtt og er lett å flytte om du skulle ligge på en stein eller to.

Sekken blir stor sett liggende utenfor teltet.

mvh

tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.