Gå til innhold
  • Bli medlem

dun dress


Skaubjønn

Anbefalte innlegg

Annonse

Kunne og tenke meg noe slikt som var varmt nok som alternativ til sovepose når det er "vanlig vinter". Ikke sprengkaldt med andre ord. Evt en sovepose med armer.

Er elendig til å sove i sovepose siden jeg nesten alltid sover på magen med en arm sideveis under hodet. Denne havner ofte ute av pose. Slitsomt å våkne midt på natta med rim på armen.

Sett på det som heter Selk-bag men der er ingen versjon varm nok

L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på båttur / dykkertur for mange år siden og hadde glemt soveposen. Løsningen ble en slik varmedress. Det er faktisk noe av det MINST behagelige jeg har sovet i noen gang, og jeg har sovet meg gjenom ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne og tenke meg noe slikt som var varmt nok som alternativ til sovepose når det er "vanlig vinter". Ikke sprengkaldt med andre ord.

Funker greit med en dunbukse i tillegg til dunjakke. Ikke samme kosen som sovepose, men et greit alternativ de gangene vekt og volum i sekken betyr mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke erfaring med dun dress men det var noen som anbefalte phd. kan gjøre det samme. har en dunjakke (5 år gamel nå) som har vart med på elbrus, denali, kili, jutunheimen, you name it where ive been.

bruker den minst 100 dager i året(bor på geilo) og den holder meg fortsatt varm.

hadde en liten reklamation på jakka da borrelåsen ved hakkan slet opp ytterstoffet på skuldern. tok kontakt med phd, sendte den til england og 10 dager senere var jakka tilbake på geilo med ny borreslås og nytt skulderparti kostnadsfritt(betalte porto t/r)

robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.