Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor har dere kikkerten?


strebus85

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor dere andre har kikkerten når dere går på støkkjakt. Jeg har reima hengende rund halsen og venstre arm, da blir den hengende under armen uten å dunke når en går. Men dette er likevel ikke optimalt.

Noen som har erfaringer med denne?

http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=939&prodid=2080

Jeg veit at Badlands har et liknende konsept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg lurer på hvor dere andre har kikkerten når dere går på støkkjakt. Jeg har reima hengende rund halsen og venstre arm, da blir den hengende under armen uten å dunke når en går. Men dette er likevel ikke optimalt.

Noen som har erfaringer med denne?

http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=939&prodid=2080

Jeg veit at Badlands har et liknende konsept.

Jeg har prøvd en sak som ligner den fra magasinet. Det ble problemer når jeg hadde sekken på, for jeg liker å ha stroppene festet både rundt hofte og bryst. Da gikk den ikke helt opp til øynene..

Jeg har kikkerten rundt halsen og har tilpasset lengden slik at den ligger under bryststroppa til sekken. Da slenger den ikke, og det er bare å vippe den rett opp. Det funker siden jeg har liten kikkert, men blir sikkert for klumpete hvis man har en stor en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd den skulderreima, men ser ut til at den burde fungere bra.

Putter kikkerten i sekken hvis den blir for upraktisk å ha hengende rundt nakken. Det er også praktisk å ta den under brystreima på sekken under transportetapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikkert, speilreflex, gps, kart og div andre ting har jeg i frontlommer jeg har kjøpt fra Bergans. Disse bruker

jeg på hvilken som helst sekk, det går også fint med bare en frontlomme på sekken.

4413_black.png

Hvordan får du børsa i anlegg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint å bruke bare en lomme, den blir festet på to steder, oppe å nede på lommen.

Ser egentlig ingen hensikt med den brystreimen, men når den nu er der og begge lommene er på så brukes den.

Etter at jeg oppdaget at speilreflexkamera fikk plass i den store lommen så har jeg de siste turene brukt begge

på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.