Gå til innhold
  • Bli medlem

Oslo - Bergen sommeren 2009


Knut-Erik

Anbefalte innlegg

Hei turfolk,

Jeg og en kamerat gikk fra Oslo til Bergen i sommer. Hele turen gikk til fots, dvs. ingen buss, ferje eller annen motorisert transport av noe slag. Turen startet ved Østbanehallen og endte på Torgallmenningen. Dessverre måtte turkameraten min gi seg ved Tunhovdfjorden (etter ca 200 km) på grunn av en betennelse i foten, mens jeg fortsatte alene og nådde Bergen etter 30 dager på tur.

Les turdagboken (som ble oppdatert fra mobilen underveis) og se bilder fra turen på www.v0.no/tur. Klikk deg inn på "Bilder" i høyre kolonne for å se bilder med høy oppløsning. Jeg har ikke kommet så langt i å legge til bildetekster enda, så i mellomtiden kan dere jo prøve å gjette hvor bildene er tatt :)

Takk til Tor W. Havåg her på forumet (som i sommer avsluttet sin tur fra Ulstein til Bergen) som ga gode tips om den siste biten inn mot Bergen (selv om jeg endte opp med å ikke følge disse tipsene til punkt og prikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.