Gå til innhold
  • Bli medlem

Shimano Beastmaster - hjelp.


thopet

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en Shimano Beastmaster 8'/9'?

Jeg driver med "lett" ørett/abbor fiske - så regner med at stanga ikke skal tåle mer enn opp mot 15g sluker.

.. Ellers noen som har tips for fiske rundt den tiden vi går inn i nå?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med 8/9 regner jeg du mener den 4/5delte STC utgaven?

Det står ikke noe info om hvor du bor, så det blir litt vanskelig å anbefale deg sted.

XXL-kjeden fører i allefall nevnte stang i sluk-klasse 3-14 gram, både løst og i pakke med Shimano Exage-snelle i 1500-størrelse.

Ellers tar Agdars Sportsfiske i Torndheim inn MYE av Beastmaster-serien og burde ha noe inne.

Edit: Nå så jeg at du bor i nærheten av oslo, da kan du prøve en ringerunde til XXL-butikkene i området, ellers har vel Agdars nettbutikk såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo flere deler jo greiere er det å ha stanga på sekken :wink:

Jeg bor 2 mil nord for Oslo, så nordmarka har jeg utenfor døra. Har du tips er det bare å slenge de ut! :)

.. Ellers så ser jeg bare en shimano beastmaster stang på xxl sine internettsider. Dette er en 9' (14-40g) noe som blir litt stort.

Helst vil jeg bare kjøpe den fem delte stanga (ikke i pakke med snelle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde rydde-salg er for et par ukers tid siden, så det kan hende mye forsvant ut da, men om du ringer en av butikkene så kan de sjekke hvilke butikker som har den inne for deg. Mener å huske at den går for ca 11-1200. Den finnes i 2-12g -utgave også (den har jeg selv), men noen av butikkene burde ha 3-14g inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde rydde-salg er for et par ukers tid siden, så det kan hende mye forsvant ut da, men om du ringer en av butikkene så kan de sjekke hvilke butikker som har den inne for deg. Mener å huske at den går for ca 11-1200. Den finnes i 2-12g -utgave også (den har jeg selv), men noen av butikkene burde ha 3-14g inne.

2-12g høres også fint ut!:wink:

.. Er fiske sjuk nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.