Gå til innhold
  • Bli medlem

skreddsøker


marsupilami

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei,

sjekk denne :

http://beaconreviews.com/transceivers/

Her er det ulike tester og masse bra stoff om dei ulike merkene.

Som grunnlag er det greit å veta at ein får søkerar med 1, 2 og 3 antenner. Det vert anbefalt å kjøpe søker med 2 -3 antenner. 2 antennesøkerar som er enkle å bruke er DPS tracker og Mammut barryvox, har prøvd begge (eig sistnemde) og dei er veldig bra. 3 antennesøkerar er m a barryvox pulse og pieps, begge veldig gode og enkle å bruke. 3 antennesøkerar er litt dyrare men har eit par finesser som ein ikkje finn på 2 antennesøkerar.

Det aller viktigaste med skredsøker er ikkje kva merke du kjøper men at du trener med den gjennom kvar sesong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne i fjor vinter og er megen fornøyd

http://www.oslosportslager.no/produkt/ortovox-d3-skredsoker-16050.aspx

Den er relativt rimelig. Veldig enkel i bruk. Følger med en god liten veske og den sitter godt på kroppen med den medfølgene reima. Min erfaring er at jeg finner andre raskere med denne enn de som har gamle analoge søkere eller andre billigere digitale modeller(når vi trener, heldigvis;).

Den har heller ingen avanserte tullete funksjoner så den er som sagt veldig enkel å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var jeg på skredkurs hvor vi fik prøve barryvox (Mamut), Pieps og DTS Tracker.

Pieps var langt bedre enn de andre og veldig enkel at bruke. DTS'en var god men vanskelig når der var mer enn 2 personer begravd. Barryvox'en var dårlig, lyden forsvant ofte når vi kom nær den begravede - vi hadde to barry'er og begge hadde problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.