Gå til innhold
  • Bli medlem

Turar frå Leirvassbu no


knut

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg og familien skal inn til Leirvassbu i helga og planen var å ta så mange 2000 - meterar som mogleg. Begrensinga er at me går utan sikring og at kanskje snø setter ein stoppar på dei mest utsette plassane. Har tenkt ut nokon turar som kan vere aktuelle:

1. Geitsetra - Bukkehøi - Bukkeholstindar V-2, V-3, V-4 evt. NØ, N og den på Tverråbreen.

Beste returveg?

2. Leirvassbu - Tverrbytthornet - Tverrbytthornet V.

Beste returveg her: Tverrbytna?

+ evt andre turar?

Eg lurar og på om det går an å gå desse ryggane rimeleg greitt (litt klyving er ok):

1. Urdadalstindane. Kor langt evt kjem eg her? Bør eg gå frå sør mot nord eller omvendt?

2. Heilstuguryggen. Kor langt evt kjem eg her? Bør eg gå frå sør mot nord eller omvendt?

Veit dette vart mange spørsmål, men eg veit og at det ligg mykje god kunnskap inne på forumet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg lurar og på om det går an å gå desse ryggane rimeleg greitt (litt klyving er ok):

1. Urdadalstindane. Kor langt evt kjem eg her? Bør eg gå frå sør mot nord eller omvendt?

2. Heilstuguryggen. Kor langt evt kjem eg her? Bør eg gå frå sør mot nord eller omvendt?

Heillstuguryggen har nokon lause og utsette parti, enklast frå nord mot sør, sjå denne turrapporten frå Morten:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=1617

Urdadalsryggen er så vidt eg har forstått lettare, men har eit skar som kan vere vrient på dårleg føre. Sjå denne tråden:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=1647

Ved å leite litt her finn du nok meir lesestoff om desse turane

Om det er nysnø blir desse to ryggane relativt krevande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Heillstuguryggen har nokon lause og utsette parti, enklast frå nord mot sør, sjå denne turrapporten frå Morten:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=1617

Det er nok riktig dersom man baserer seg på å gå uten klatreutstyr, men med en gang man har med tau og utstyr for rapellering, vil jeg påstå at ved hjelp av 2-3 rapeller blir sør - nord varianten betydelig lettere enn nord - sør...

Uinlogget Morten som pakker i hui og hast for en ny tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

I samråd med familien vart det bestemt å gå Bukkehøi og bortover til Bukkeholstind M2 (2135).

Har nokre spørsmål i forbindelse med denne turen:

1. Korleis er det å gå over til Tverrbotntind Ø-1 (2151) herifrå?

Har lest om ein bratt snørygg, kanskje det er mykje is her no?

2. Nedgangen frå Bukkehøi til Vakkerbandet. Er denne "grei"?

3. Størrelsen på søre Illåi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten og jeg gikk den for to uker siden, og også denne turen kan du lese om under turartikler:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=1637

Vi gikk fra Geitsætri først opp i retning Bukkehø og måtte helt opp til bretunga for å komme oss tørrskodd over elva. Det er lettere og gå opp til Bukkehø enn ned, så jeg ville begynt med denne, jeg.

Videre mot Midtre Bukkeholstind er det litt variert med to hamre som kann omgås i vestsiden (høyre, hvis du går den veien). Jeg likte meg ikke noe særlig, men kom meg rundt, jeg og. Vi brukte ikke noe tau, men jeg gikk uten sekk, som Morten senere heiste over. Motsatt retning er det klyving. Jeg satt mye på rompa :D .

Etter dette er de veldig enkelt videre bortover til Midtre. Vi gikk delvis ute på snøen på venstre side.

Ned fra Midtre mot bandet på øversiden av Illåbreen gikk det veldig greit, men kan være ekkelt i vått vær pga såpeglatt svartmose.

Hvis man kan danne et taulag, er det desidert lettest og raskest å gå tilbake over breen. Da kan man etterhvert holde til venstre og komme seg ned på riktig side av Søre Illåe med det samme.

Uten taulag kan det være skummelt på snødekt bre, siden den har en del sprekker, spesielt o øvre del. Vi var heldige og hadde blåis hele veien ned, slik at vi kunne velge å gå på bre uten tau.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beskrivelse og link til turartikkelen.

Trur me kjem til å gå heilt opp til bretunga og krysse søre Illåi her, sidan det var vanskeleg lenger nede (iallefall utan å bli blaut...).

Den einaste passasjen som verkar vanskeleg er ned i Vakkerbandet. Trur likevel dette skal gå bra. Me ventar til Søndag med turen grunna dårleg værmelding. Greitt å ha flott vær på ein slik tur!! (ikkje sant Julia??)

Jaja..nok om det. Kanskje det blir ein liten tur på Laurdag og. Tenkte litt på Tverrbytthornet, men etter å ha lest litt om denne toppen er eg usikker. Får sjå kva det blir til. Ein ting er iallefall sikkert: Det blir MINST ein topptur i helga!

Fjellhelsing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.