Gå til innhold
  • Bli medlem

Grønland på tvers 2009


Bastian

Anbefalte innlegg

Annonse
Kan du være litt mer konkret? Hva er det du lurer på?

er vel i hovedsak logistikken ved turen jeg er interresert i (transport, forsikringer etc...) har fått en del bra meldinger i innboksen. Er jo i planleggingsfasen så all informasjon er jo til help

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er i planleggingsfasen av en Grønland på tvers ekspedisjon neste sommer. Noen her som har erfaringer og tips fra Grønlandsekspedisjoner eller tilsvarende turer?

På forhånd takk:-)

Dette var jammen meg et spennende innlegg, har selv lurt på en ekspedisjon til Grønnland. Har ikke begynt å planlegge enda, men kanskje jeg snapper opp noe her. Håper virkelig folk med erfaring eller gode tips roper ut.

Så får Bastian sikkert en heidundrane fin ekspedisjon samtidig som jeg kanskje også fanger opp noe nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.