Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Trollveggen


REJOHN

Anbefalte innlegg

I forbindelse med at den gamle modellen av Trollveggen gikk ut, fikk jeg tak i to stykk Trollveggen.

Men tiden går fort når man har det morsomt, og det er på tide å anskaffe ny jakke.

(Den ene er slitt, og glidelåsen på den andre er ikke tilfredstillende. Begge jakken, sammen med et par dovrebukser, skal sendes til Norrøna for rep.)

Men i mellomtiden er jeg uten jakke. Det vil si, jeg har noen andre jakker. (gamle Trollveggen jakker, Norrøna Recon, bomullsjakker, og lette Gore-tex jakker.)

Jeg har forsøkt den nye modellen av Trollveggen. For det første må jeg opp en størrelse, deretter, sitter jakken som et pølseskinn. I tillegg er jeg ikke imponert over fargevalget.

Spørsmål: Hvilken jakke er mest sammenliknbar med gamle Trollveggen, og har tilnærmet samme kvalitet, passform og like gode detaljer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forsøkt den nye modellen av Trollveggen. For det første må jeg opp en størrelse, deretter, sitter jakken som et pølseskinn. I tillegg er jeg ikke imponert over fargevalget.

Spørsmål: Hvilken jakke er mest sammenliknbar med gamle Trollveggen, og har tilnærmet samme kvalitet, passform og like gode detaljer?

Det virker som om snittet i Norrøna-klær nå er mer tilpasset de med kroppsfasong som heller mer i retning av flaggstanga enn kula på toppen :lol:

Så ditt spm: Mener du Norrøna, eller "alle" fabrikat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain Equipment Kongur Jacket mener jeg har mange av de samme spesifikasjonene som trollveggen.

De er begge av de mer "klassiske" fjell-jakkene, med klaff over glideleås, romslig snitt, dekker baken, og andre funksjonelle detaljer.

Sikkert og visst er det i hvertfall at Mountain Equipment Kongur jakka holder svært god kvalitet! Du finner den på sportsnett.no

Vel, det var nå den første jakka som poppet opp i hodet her....

-Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om snittet i Norrøna-klær nå er mer tilpasset de med kroppsfasong som heller mer i retning av flaggstanga enn kula på toppen :lol:

Så ditt spm: Mener du Norrøna, eller "alle" fabrikat?

Jeg mener andre fabrikater.

-Axel

Takk for et forslag, Mountain Equipment Kongur jakka, skal undersøke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.