Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna


Tora

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har hatt Arch Wall jakke nå i 3 år og er meget fornøyd med den. Har også kjøpt siste versjon av jakken som er bedre med strekkpanel. Dette gir en langt bedre mulighet til å bevege seg. Jeg valgte Arch Wall fordi den er har en langt bedre passform enn mange andre jakker.

Har brukt jakken flittig til alt fra seiling til tinderangling. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Julia kjøpte oss Arch Wall jakker med stretch panel i fjor, og passformmessig er de geniale. Vet ikke om jeg er for røff med de, men sømmene går opp både her og der, og glidelåsen min er ikke god lenger, så alt i alt er jeg vel ikke 100% fornøyd. Ei slik jakke bør holde i alle fall halvannen sesong før den går i stykker. Den koster jo tross alt langt over 5000.- villedende.

Kjøp den guloransje! Den gjør seg dritkult på bilder. Selv Kim er så begeistret at han, når vi er på tur, tar nesten flere bilder av Julia enn av Trine :evil: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten!

Jeg hadde blitt drittforbanna :evil: hvis sømmer og glidelås ikke hadde holdt mer enn halvannet år!

Selv med din hemningsløse bruksfrekvens.

Jeg hadde tollerert det for ei "OBOS-jakke" til 500 spenn, men ikke for denne jakka.

Det er mulig å slite ut ei jakke på halvannen sesong, generell slitasje på stoff etc (rift pga skarpe steiner, stålkanter osv), men sømmer og glidelås SKAL holde lenger.

Ta det opp med Norrøna! Er sikker på at gutta der setter pris på konstruktiv kritikk.

Kanskje er det ei "mandagsjakke" du har kjøpt?

Hvis ikke, får de ta seg et kurs hos Berghaus vedr sømmer og glidelås. Der i gården er det ikke no tull!

Forøvrig, Gult er Kult 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

norrøna pleier uansett ikke å være vanskelige ang rekl, så lenge plagget ikke er slitt ut! Send jakken inn til dem, fortrinnsvis via forhandler, og norrøna retter opp i det som er galt med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten!

Hvis ikke, får de ta seg et kurs hos Berghaus vedr sømmer og glidelås. Der i gården er det ikke no tull!

Forøvrig, Gult er Kult ;)

Mulig at Berghaus er gode på sømmer og glidelås, men på stoff-kvalitet er de elendige !!

En venninne av meg brukte en slik jakke i Bergen i 1999, stort sett til og fra skolen med sekk på. Etter 6 måneder var det flere slitasjehull på ryggen.....

Så derfor har jeg alltid styrt unna Berghaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg òg har i det store og hele veldig gode erfaringer med Norrønas såvel som Berghaus`produkter.

Vi kjenner jo til at bla gore tex gamasjene til Norrøna ikke har samme kvalitet som før.

Synes derfor det er litt bekymringsfullt hvis dette er trenden.

Håper derfor at det er unntakene, og ikke regelen med produktene Morten og Lyngve nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.