Gå til innhold
  • Bli medlem

Solcellepanel-ladere til "duppeditter"


erys

Anbefalte innlegg

Her er løsningen for de som ferdes uten tilgang til 220v over lengre tid, og samtidig ønsker/har behov for å kunne lade mobil, I-Pod, GPS, jaktradio og annet.

www.brunton.com

Silva Norge er importør - sjekk derfor også

www.silvanorge.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ingen spesielle solpaneler å referere til?

Jeg synes panelene/rullene til Brunton er upraktiske å ha med på tur. De er store, og kan ikke pakkes sammen.

Har en kompis som brukte "rull" fra Brunton på vintertur over flere måneder. Panelet hans holdt ikke mål, og ble droppet.

Jeg har annet fabrikat og løsning enn Brunton.

Jeg liker forøvrig at det henvises til produkt som man her erfaring med. Å linke til en produsent gir ikke mye matnyttig informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen spesielle solpaneler å referere til?

Jeg synes panelene/rullene til Brunton er upraktiske å ha med på tur. De er store, og kan ikke pakkes sammen.

Har en kompis som brukte "rull" fra Brunton på vintertur over flere måneder. Panelet hans holdt ikke mål, og ble droppet.

Jeg har annet fabrikat og løsning enn Brunton.

Jeg liker forøvrig at det henvises til produkt som man her erfaring med. Å linke til en produsent gir ikke mye matnyttig informasjon.

Og du glemte å skrive hvilket fabrikat og hvilken løsning du har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen spesielle solpaneler å referere til?

Jeg synes panelene/rullene til Brunton er upraktiske å ha med på tur. De er store, og kan ikke pakkes sammen.

Har en kompis som brukte "rull" fra Brunton på vintertur over flere måneder. Panelet hans holdt ikke mål, og ble droppet.

Jeg har annet fabrikat og løsning enn Brunton.

Jeg liker forøvrig at det henvises til produkt som man her erfaring med. Å linke til en produsent gir ikke mye matnyttig informasjon.

:?:?:

Skjønner ikke helt hverken hva du mener, eller hvor du vil med kommentarene dine!?! Jeg legger inn et "tips" om et fabrikat/en produsent av et produktsortiment og hvor man evt. kan søke mer info om dette!

Videre skriver du at du liker at det henvises til et produkt, der du selv kun skriver at du har et annet fabrikat.

Nå ble det kommentert, og du har angitt en link.

Du mener at Brunton er store og upraktiske, og ikke kan pakkes sammen. Da foreslår jeg at du tar en titt på sortimentet på deres hjemmeside. Produkt > Solaris, som man får i ulike effekter.

I forhold til den varianten du har, så er vel Brunton sin variant omtrent akkurat like stor (Solaris 6 / 12), og basert på akkurat det samme prinsippet. Nesten så man kan mistenke at de er produsert på samme fabrikk.

Videre har de også en "booster" (Solo 3,4). Dvs "boks" som kan lades opp enten hjemme, i bil eller via solpanelet - og igjen brukes for å lade opp batterier.

Men... missforstå meg rett. Flott at alternative produkter og evt. erfaringer med produkter blir nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.