Gå til innhold
  • Bli medlem

Et råskinn...en dristig tindebestiger!


Atomsilda

Anbefalte innlegg

Har nå fått melding fra Mayhassen at han nå har KOMPLETT samling! Han har i dag gått Styggedalstraversen inkludert Storen UTEN SIKRING. :D Jeg har vært med på mange av hans turer og vil overbringe denne gladmeldingen til de på Fjellforum som er opptatt av det....og det er jo noen. Vi som går på disse kvasse eggene vet hva slags prestasjon som ligger bak dette....å ta ALLE TOPPPENE USIKRET!!!

Selv mener jeg det er galskap, men han er nå spesiell Mayhassen da. :D En del av oss har sett han...både på tørt føre og vått føre! En ting er å være flink i klatreveggen inne i en trygg hall.....men ute blant tindene er det noe anderledes...for å si det mildt! En ting er sikkert...jeg prøver ikke å gjenta bedriften. Jeg er usikker på om jeg har "guts" nok til å ferdes på de spenstigste klatreturene MED tau... :) Grubler på det ofte! Nå kan iallefall Mayhassen konsentrere seg om spenstige turer MED tau!. Igjen gratulerer! :D

post-2015-133474640064_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har ikke noe forhold til 2k-samling, men har jo lest noen rapporter innpå her.. Mayhassen fremstår i mine øyne som en skikkelig kar, som jeg gratulerer hjerteligst med å ha lyktes i å nå sine mål! :wink: Neste må vel bli et prosjekt her oppi Nord-Norge? Ikke noen kø på toppene her... :D

Toppene i nord er fine, ja. Delvis fordi man slipper kø, men mest fordi utsikten gjerne er kongelig. Men hvordan rangerer man dem i et større prosjekt ala 2k-listen? Hvor lang ville for eksempel listen over nordnorske PF1000-topper bli?

On topic: Gratulerer, Mayhassen.

--

E.R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppene i nord er fine, ja. Delvis fordi man slipper kø, men mest fordi utsikten gjerne er kongelig. Men hvordan rangerer man dem i et større prosjekt ala 2k-listen? Hvor lang ville for eksempel listen over nordnorske PF1000-topper bli?

Nøyaktig 60 topper:

http://www.ii.uib.no/~petter/mountains/Norway/norway_major_norsk.html

Til sammenligning er det bare to topper i Jotunheimen som oppfyller det kriteriet. Så dette var barnemat, Mayhassen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.