Gå til innhold
  • Bli medlem

Sti fra Åkersætra til Halgutusveen?


gaardern

Anbefalte innlegg

Annonse

Det er nok ingen merket sti som går direkte. Du må uansett krysse Åsta. Hvis du ikke vil bade så må du ned til Bjønnåsen for å finne bro. Det finnes et utall med stier i området men få av dem er merket. Jeg har fartet rundt der siden jeg var en liten gutt. Har faktisk aldri vært på Halgutusveen. Ligger i feil kommune utfra jaktkortet serru. :) Men turen er grei hvis du går langs vei fram til Bringbusetra og tar stien opp til Halgutusveen derfra. Alternativt hvis man klarer å krysse Åsta og Øyongsåa og deretter krysser veien gjennom hyttefeltet ved Stalsbergslia og kommer seg bort til området ved Godbakktjennet, så kommer du på stien som går videre ned til Halgutusveen. Men som sagt er det en drøss med stier og noen veier i området så da vil jeg anbefale gode kart og kompass hvis du ikke er lokalkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.