Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfa Falk


Ole89

Anbefalte innlegg

Annonse

Interessant - studerer nettopp sjøl valget av nye fjellstøvler. Har hatt Alfa Walk King i mange år og forsåvidt vært godt fornøyd med de. Tenkte å kjøpe samme igjen men er litt usikker. Alfa Falk er høyere enn King og er litt usikker på det. Ellers er King toppmodellen til alfa og noe dyrere. Falk får du vel fra 1399,- mens King koster 1799,- på nettet. Ellers har sportsnett.no 25% på Scarpa Ladakh GTX - ( 1999,-) De viser til en støveltest fra forbrukerrådet som denne støvelen vant. Nå er den testen fra 2003 så jeg synes det kanskje ikke er så seriøst å vise til en så gammel test - der kom Alfa Walk King dårlig ut - men siden det har de jo kommet med helt ny modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så på Falk i dag, og må si jeg ble skuffet. Veldig stiv såle, og veldig mykt skaft. Tror jeg kommer til å gå for Bever Grip+ til høst, vår og vinter. Og heller satser på ett par lettere sko til sommerbruk. Det virker som Bever Grip er mye stivere i ankelstøtten, noe jeg prioriterer høyt pga ofte tunge bører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.