Gå til innhold
  • Bli medlem

Ruvende topper ved fjorden


Tord

Anbefalte innlegg

Annonse

Har ikkje vore på nokon av toppane du nemner, men har vel i likhet med deg VELDIG lyst til å gå på dei.

Hadde lenge planar om å ta Skjorta, men det blei ikkje noko av det mens eg gjekk på Nordfjors fhs(altfor mange toppar til eit kort år). Det skal vera ein bratt og fin tur, og det skal vistnok også vera mogleg å gå den om vinteren under GODE snøforhold.

Meiner å huske at det er mest vanleg å gå opp frå Kandal ved Breimsvatnet. Trur "ruta" følger ryggen oppover. Sikkert mulig å ta ryggen på andre sida også. Det er nok ein lang tur opp til toppen!

Ellers så må eg få lov å anbefala Eggjenibba. Tøff topprygg som ser sinnsykt smal ut, men det er ingen problem så lenge det er snøfritt.

Toppen Vora er eg veldig utsikker på. Ser ingen "geniale" vegar opp utifrå kartet, men det er sikkert bare å tråkle seg oppover. Uansett så er det ein kjempefin topp. Har sett den frå "alle" kanter omtrent, og den er imponerande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vora når ein lettast frå garden Strand ved Bergheimsvatnet ,turen er grei, men det er nok skiføre enno tid ca 6-8 t. Eggenipa går bra no, skal opp der denne veka tid 1.5-2 t opp,alternativ rute ned frå 1-5 t. Ryssdalshornet er ein fin tur no, ca 2t opp, og kan anbefalast. Var der på Søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.