Gå til innhold
  • Bli medlem

Coleman 422


PerJarle

Anbefalte innlegg

For 10 eller bortimot 20 år siden kjøpte jeg en Coleman 422 fra et firma i Norge uten at jeg husker hvor. Primusen ble benyttet en gang, og så lagt bort for så igjen å dukke frem ved en loftsrydding. Husker at jeg kjøpte den på bakgrunn av best i test i ett eller annet friluftsblad. Når "vidundret" nå er kommet til rette, så viser det seg at jeg ikke klarer å pumpe opp trykk på denne. Regner med at det som finnes av pakninger er tørket opp. Er det noen som kjenner til hvor man eventuelt kan få tak i pakninger eller komplett pumpe til denne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, pakning finnes.

Har krisedeler, trur jeg

I tilleg mener jeg Uniflamesupply har lager av pumpepakning og generator som sett-

Snakk med Uniflame først, ordner ikke han, så skal jeg sende det du trenger.

Liker ikke når reservedelslageret blir lite, men hjelper selvsagt en Colemaneier i nød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der, PerJarle. 442 er super. I og med at jeg av og til selger noen av den, har jeg normalt deler på lager.

Forsøker bare så godt jeg kan, å unngå å måtte lage USAbestilling i sommervarmen.

Her oppe i Nord, må hvert glimt av sommer nytes til fulle.

Har f.eks nettopp kommet heim fra en tredagerstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.