Gå til innhold
Det er 3261 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

For 10 eller bortimot 20 år siden kjøpte jeg en Coleman 422 fra et firma i Norge uten at jeg husker hvor. Primusen ble benyttet en gang, og så lagt bort for så igjen å dukke frem ved en loftsrydding. Husker at jeg kjøpte den på bakgrunn av best i test i ett eller annet friluftsblad. Når "vidundret" nå er kommet til rette, så viser det seg at jeg ikke klarer å pumpe opp trykk på denne. Regner med at det som finnes av pakninger er tørket opp. Er det noen som kjenner til hvor man eventuelt kan få tak i pakninger eller komplett pumpe til denne???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tippe runegutt123 har det meste, eller vett hvor det skaffes. Send han ein pm, eller vent å se om han lese dette innlegget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd det meste men uten hell. Regner med at pakningen ikke lar seg "mjuke" opp. Kan man konstatere at det vil være vanskelig å finne pakning eller reservedeler til denne???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, pakning finnes.

Har krisedeler, trur jeg

I tilleg mener jeg Uniflamesupply har lager av pumpepakning og generator som sett-

Snakk med Uniflame først, ordner ikke han, så skal jeg sende det du trenger.

Liker ikke når reservedelslageret blir lite, men hjelper selvsagt en Colemaneier i nød

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke statusen som du foreslår. Kommer tilbake dersom det bli "nød i natta". Det hadde vært kjekt om en fikk liv i boksen, den er jo egentlig direkte genial......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg der, PerJarle. 442 er super. I og med at jeg av og til selger noen av den, har jeg normalt deler på lager.

Forsøker bare så godt jeg kan, å unngå å måtte lage USAbestilling i sommervarmen.

Her oppe i Nord, må hvert glimt av sommer nytes til fulle.

Har f.eks nettopp kommet heim fra en tredagerstur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 3261 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.