Gå til innhold
  • Bli medlem

HASTER!! Hvor mange plugger er det til en Varanger 12-14 Lavvu??


Zetec

Anbefalte innlegg

Driver og pakker og pluggene er borte. Har en drøss liggende, men de er tyngre, orker ikke ta med for mange på turen, tungt å bære. Kan noen telle over i posen og si hvor mange jeg trenger?

Ser at det skal være 0.9kg, men det sier meg ikke mye. Er visst like mange til de andre Varanger også som jeg kan se av oversikten..

Hjeelp, vi drar om 8 timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tatt opp posen og telt, men det er vel 15 plugger til å feste lavo`en nede ved bakken. Tenker da på pluggfestene ved stormmattene. Til bardunering går det med ytterligere 24 plugger dersom du skal ha en plugg til hver bardun. Dette skulle da bli 39 stk plugger. Skulle ikke forundre meg om det lå 40 plugger i posen som fulgte med lavo`en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, det var ca det jeg kom fram til også.

Men jeg mener å huske at vi har brukt kun en plugg pr bardun.. 3 snorer på samme plugg. Vel, jeg tar med 40 så er jeg sikker.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.