Gå til innhold
  • Bli medlem

Finnes det Arcteryx ryggsekker i noen butikker i Tromsø?


bekiil

Anbefalte innlegg

Annonse

bekiil:

Lang kar du da? Den kommer i regular og tall. Er selv 184cm, målte selv ryggen etter anvisning som du finner lengre ned på denne linken:

http://www.helsport.no/helsport/entrypage.aspx?t=om+ryggsekker&containerid=23093&parentid=23090&objectid=10224&guid=1&lnodeid=4&pageid=5005

Fant da ut at jeg måtte ha regular. Kjøpte meg nettopp selv Bora 95. Var heldig, de kjørte kampanje 40% på www.sportsnett.no pga Bora er utgående modell - kommer ny til høsten. Det kan du jo ta med deg til butikken - prute pris. Veil. pris på sportsnett er 3999,-

Veldig gjennomført sekk. Enda ikke fått testen den skikkelig på gåtur, da jeg foreløpig kun har vært på kanoturer med den. Har kun hørt gode skussmål fra andre som har sekken inne på forumet. Også kommet best ut i tester bl.a. på www.klikk.no

Hva blir ditt bruksområde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Bora 95 i vår, men då til full pris... Men det viktigaste er at eg ikkje angrar på det. Sekken er veldig god på mange måtar: Rommeleg, lett å pakka i, fantastisk hoftebelte, stor loklomme, stor frontlomme som er kanonpraktisk og generelt godt handverk. Minuset er at det burde vore lyftehandtak framme. I fleire testar står det at det burde vore fleire festepunkt på utsida, men det er ikkje samd i. Tre kompresjonsremmer på kvar side gjer at evt kan stroppa frast pakkposar, fotostativ og andre ting utan problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.